نرم افزار Tableau CRM چیست
Tableau CRM (که قبلا انیشتین آنالیتیکس نام داشت) یک پلتفرم تجزیه و تحلیل مشتری و کسب و کار انقلابی است که برای استفاده از تلفن همراه بهینه شده است و تجزیه و تحلیل مشتری انعطاف پذیر را به CRM شما می آورد. با هر داده ای، از هر منبع داده ای کار می کند، و نحوه پاسخگویی شرکت شما به سوالات مهم را تغییر می دهد.
Tableau CRM یک راه حل قدرتمند مبتنی بر ابر تجزیه و تحلیل و هوش تجاری (BI) در پلتفرم Salesforce است. دادههای Salesforce را با دادههای خارجی ادغام میکند و توانایی تجزیه و تحلیل مجموعههای داده بزرگ را در حین انجام تجزیه و تحلیل پیشبینیکننده فراهم میکند.
Tableau CRM اکنون با نام CRM Analytics (که قبلاً انیشتین آنالیتیکس و قبلاً Wave) شناخته می شود. نام “CRM Analytics” برای جلوگیری از هر گونه سردرگمی بین Tableau CRM و Tableau وارد بازی شد. Tableau یک محصول کاملاً مجزا است که توسط Salesforce در آگوست 2019 خریداری شد تا جایگاه Salesforce را در بین بازار پلتفرم های تحلیلی افزایش دهد.
تغییر برند اپلیکیشن CRM Analytics تصویری هیجان انگیز از آینده را با Slack ترسیم می کند. این به ادغام داده ها به طور مستقیم با کانال های همکاری شرکت شما کمک می کند و تجزیه و تحلیل ها را مشارکتی تر و کاربردی تر می کند.
برای خرید لایسنس نرم افزار Tableau ، میتوانید از خدمات ما استفاده نموده و درخواست خود را از طریق فرم زیر ثبت نمایید.
چرا به Tableau CRM نیاز داریم؟
Tableau CRM (Salesforce CRM Analytics) یک پلتفرم تحلیلی قدرتمند است که قابلیت های گزارش دهی را در سازمان Salesforce شما افزایش می دهد. این پلتفرم میتواند دادهها را از هر منبعی بگیرد و بهطور خودکار ردیفهایی از آن دادهها (حتی میلیونها!) را تجزیه و تحلیل کند تا به سازمان شما کمک کند به سؤالات مهم در قالبی سریع و جذاب پاسخ دهد.
در اینجا یک ویژگی شگفت انگیز دیگر وجود دارد – Tableau CRM اکنون (بهینه سازی شده) از طریق تلفن همراه در دسترس است، بنابراین تیم شما می تواند اطلاعات بینش را از هر دستگاهی مشاهده کند، حتی اگر در دفتر نباشد.
Tableau CRM در مقابل Tableau چیست؟
Tableau از اتصال داده زنده با استفاده از Tableau Server و Tableau Desktop پشتیبانی می کند. تبلو CRM بر روی یک پلت فرم مبتنی بر ابر باز، توسعه پذیر و مقیاس پذیر ساخته شده است. Tableau یک پلت فرم تجزیه و تحلیل سرتاسر ارائه می دهد که طیف گسترده ای از موارد استفاده سازمانی را ارائه می دهد.
تبلو دارای سبد بزرگی از محصولات است که شامل Tableau CRM است، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است. پلت فرم Tableau می تواند بسته به محصولاتی که انتخاب می کنید، در محل یا در فضای ابری باشد. این در Salesforce زندگی نمیکند، بنابراین هر کاربر میتواند به داشبوردهای شما دسترسی داشته باشد تا زمانی که مجوز را برای آنها فراهم کنید. این بهترین ابزار برای شرکت هایی است که به دنبال راه حل BI در سطح سازمانی هستند، به خصوص اگر شرکت شما به پرس و جو از راه دور و فدرال نیاز دارد.
Tableau CRM، در رابطه با سایر محصولات Tableau، برای شرکت هایی ایده آل است که می خواهند ابزار BI آنها با سیستم Salesforce CRM آنها یکپارچه شود. این محصول همچنین ویژگیهای انیشتین را به ارمغان میآورد تا بتوانید به راحتی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی نظارت شده را در گزارشگیری و CRM خود جاسازی کنید. همچنین برنامههای قالببندیشدهای وجود دارد که سازمان شما میتواند از آنها استفاده کند و به سرعت بهروزرسانی شود تا با استفاده از دادههای Salesforce، نیازهای تجزیه و تحلیل شما را برآورده کند.
داشتن بینش از گزارش شما به طور مستقیم در Salesforce برای شرکت هایی که می خواهند اقداماتی را به صورت بومی در پلتفرم Salesforce بر اساس تجزیه و تحلیل انجام دهند عالی است.
راه های استفاده از Tableau CRM
اگر با Tableau CRM کاملاً تازه کار هستید، به شدت توصیه می شود که برخی از الگوهای برنامه رایج را بررسی کنید تا به شما کمک کند تعیین کنید که در سفر تحلیلی خود از کجا شروع کنید. من در زیر به برخی از الگوهای برنامه رایجتر اشاره کردهام که میتوانید به سرعت برای تیم خود استفاده کنید تا فوراً بینشهای ارزشمندی را دریافت کنید.
تجزیه و تحلیل Pipeline
الگوی تجزیه و تحلیل Pipeline برای دریافت نمای کلی از خطوط لوله فروش شرکت شما و در عین حال معرفی یک داشبورد آماده آبشار عالی است. شما میتوانید عمیقتر در بینشهای خط لوله خود غوطهور شوید و در زمینههای مختلفی مانند نام حساب، نام مرحله و دسته پیشبینی فیلتر کنید.
Service Analytics
الگوی Service Analytics داشبوردهای از پیش ساخته شده را گرد هم میآورد که دادههای سرویس فعلی شما را در چندین لنز، از جمله شاخصهای کلیدی عملکرد خدمات شرکت شما، همه در یک مکان به نمایش میگذارد. مدیران شما میتوانند مجموع پروندهها، میانگین زمان انتظار، و میانگین زمان رسیدگی و همچنین نحوه تغییر این بینشها را ببینند. در مجموع 17 داشبورد همراه با این الگو ارائه شده است که به شما اطمینان می دهد که می توانید به تمام سوالات تجاری مربوط به خدمات خود پاسخ دهید.
تجزیه و تحلیل بازاریابی B2B
در نهایت، به عنوان یک مشاور Pardot، باید به الگوی تجزیه و تحلیل بازاریابی B2B اشاره کنم که برای مشتریان Pardot با نسخه های Plus، Advanced و Premium Pardot (با Salesforce Enterprise Edition یا بالاتر) در دسترس است. این الگو سه داشبورد اصلی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آنها را مشاهده کنید، با پتانسیل برای سه داشبورد اضافی اگر چند مرحله اضافی را دنبال کنید.
این داشبوردها با گزارش Pardot به سوال اصلی پاسخ می دهند: چگونه می توانم داده های Pardot و Sales Cloud خود را در یک نمای جامع به هم متصل کنم؟ داشبورد از پیش ساخته شده مورد علاقه من داشبورد Pipeline است که چرخه زندگی مشتریان شما را از بازدیدکنندگان به وب سایت شما، تا فرصت های بسته نشان می دهد.
برای خرید لایسنس نرم افزار Tableau ، میتوانید از خدمات ما استفاده نموده و درخواست خود را از طریق فرم زیر ثبت نمایید.
بدون دیدگاه